عینک

خرید عینک دودی

خرید عینک دودی

عینک دودی یکی از محصولات ویژه و پرطرفدار فروشگاه عینک اپتیک پاسارگاد ایران میباشد، از آنجایی که داشتن یک عینک آفتابی بسیار کاربردی و ضروری است، ما تصمیم گرفتیم در این مقاله درباره ویژگی های آنها صحبت نماییم.

همانقدر که عینک ها طبی برای چشمان ضعیف ضروری هستند به همان اندازه نیز عینک های دودی برای تمامی چشم ها ضرورت دارد. زیرا به قدری اشعه های خورشید مضر و آسیب رسان است اگر از عینک های دودی استفاده نشود چشم ها به مرور زمان دچار بیماری ها و مشکلات جبران ناپذیری خواهند شد.

ویژگی های عینک دودی خوب

اگر میخواهید یک عینک دودی زیبا، استاندارد و باکیفیت داشته باشید ابتدا لازم است با ویژگی های چنین عینکی به خوبی آشنا شوید، به همین جهت درادامه برای شما بهترین ویژگی های یک محصول خوب را آورده ایم، تا بتوانید با انتخاب مناسب خرید خوبی را برای خود رقم بزید.

برازندگی

منظور از برازندگی این است  که عینک روی صورت شما اندازه مناسبی داشته، رنگ آن با استایل و همچنین رنگ پوستتان همخوانی داشته باشد و در حالت کلی تاثیر مثبتی روی چهره شما به وجود بیاورد؛ عینک مناسب عینکی است که روی صورت گشاد یا تنگ نباشد، حالت چهره را تغییر ندهد و آنطور نباشد که دیگران احساس کنند یک عینک خیلی بزرگ به چشم زده اید.

طرح فریم عینک های دودی

شما قبل از خرید عینک باید فرم صورت خود را به خوبی شناخته و عینک های مناسب با حالت چهره خود انتخاب نمایید. برای مثال اگر صورت شما گرد است بهتر از عینک های زاویه دار و هندسی استفاده نمایید تا زیبایی آن دو چندان گردد.

طرح فریم عینک دودی

ضد UV بودن

از خصوصیات یک عینک آفتابی خوب خاصیت ضد UV بودن آن است. به دلیل اینکه یکی از اشعه های مضر آفتاب یعنی نور فرا بنفش به چشم ها نفوذ نکند حتما با توجه نمود که عینک ضد UV باشد.  اگر در کنار این خاصیت عینک شما پلاریز باشد قطعا از بیشتر تشعشعات جلوگیری خواهد کرد، پس باید به این خاصیت نیز توجه کنید.

جنس عدسی و فریم عینک

بسیاری از عدسی های عینک های آفتابی از جنس پلاستیک هستند اما اینکه آن پلاستیک ها چه کیفیتی داشته باشد اهمیت دارد. در عینک های آفتابی برندهای اصلی از بهترین موارد برای ساخت عدسی استفاده میشود و بسیار نیز با کیفیت هستند. پس باید دقت داشته باشید که عدسی عینک چقدر کیفیت دارد زیرا هرچه شفاف تر باشد شما دید بهتری خواهید داشت.

برای بدنه و دسته ها نیز جنس پلی کربنات بسیار عالی و مناسب است زیرا علاوه بر سبکی، بسیار مقاوم و زیبا هستند. پس این نکته را نیز موقع خرید عینک آفتابی لحاظ کنید.

رنگ عدسی عینک دودی

لنزهای عینک در رنگ های بسیار متنوعی وجود دارند و هر کدام از آنها جلوی یکسری از نورها را خواهند گرفت. برای مثال لنزهایی به رنگ خاکستری تمامی نورها را تا حدی کاهش میدهند. لنزهای قهوه ای علاوه بر حذف نور خورشید نور آبی را نیز کاهش میدهند.

اما در حالت کلی لنزهای سبز برای ورزشکاران، لنز خاکستری برای رانندگی و لنزهای کمی تیره برای بیشتر مکان ها مناسب ترند، اما این رنگ ها نباید بسیار تیره باشند زیرا در رنگ های بسیار تیره خاصیت ضد UV کمتر خواهد بود.

اگر قصد خرید اینترنتی را نیز دارید از معتبر بودن فروشگاه های عینک اطمینان حاصل کنید تا بتوانید یک عینک راحت، سبک، منحصر به فرد و اصلی بخرید.

فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت

شاید بسیاری از ما حاضر نیستیم مبلغ زیادی برای خرید عینک آفتابی بپرذازیم چون فکر میکنیم جزئه ضروریات زندگی ما نیستند. اما اگر بدانیم که نور خورشید چه مشکلات زیادی برای چشم ها به وجود میاورند قطعا نظر ما تغییر خواهد کرد و به عینک های دودی اهمیت میدهیم.

عینک های دودی غیر اصل نه تنها از چشمان ما محافظت نمیکنند بلکه نور را بیشتر به خود جذب کرده و وارد چشم ها میکنند. به همین دلیل است که میگوییم از عینک های دودی اصلی استفاده نماید. این را نیز به خاطر داشته باشید که هر عینک گران قیمیتی نیز اصلی نیست و با به آرم حک شده روی دسته ها و یا عدسی عینک دقت نمود.

قیمت عینک دودی 

نکته: اگر چشمان شما ضعیف است و میخواهید در کل از یک عینک استفاده کنید و دوست ندارید مدام عینک های خود را تعویض نمایید میتوانید با تجویز پزشک یک عینک طبی با خاصیت فتوکرومیک استفاده کنید. اما اگر بیشتر زمان خود را در فضای آزاد هستید و میخواهید عینک دودی خاص و متفاوتی بزنید میتوانید از عینک های آفتابی شماره دار نیز استفاده نمایید. البته ان مورد را نیز باید پزشک تعیین تجویز نماید.

سخن پایانی و جمع بندی درباره عینک های دودی

حال که اهمیت و ویژگی های یک عینک دودی خوب را متوجه شدید میتوانید عینک مناسب خود را نیز انتخاب نمایید. اگر میخواهید با فواید دیگر این عینک ها آشنا شده و یا بتوانید عینک آفتابی اصلی و غیر اصل را تشخیص دهید حتما با مقاله فواید عینک آفتابی همراه شوید تا به طور کامل این موارد را به شما توضیح دهیم.

فقط به یاد داشته باشید که شما هر نوع عینکی را که میخرید نیاز به مراقبت و نگهداری درست دارد. پس حتما عینک های خود را با دستمال  و اسپری مخصوص خود تمیز کنید، حتما بعد از استفاده آن را داخل قاب بگذارید، دسته های عینک را نکشید و آن را زیر فشار آب شدید قرار ندهید، زیرا اگر این کارها را انجام دهید هر عینکی که باشد آسیب دیده و خیلی زود از بین خواهد رفت.

خرید عینک دودی از فروشگاه عینک اپتیک پاسارگاد ایران

پس حتما به این نکات توجه کنید. امیدواریم که این مطلب مورد توجه شده قرار گرفته بود. شما میتوانید از انواع عیتک های طبی و آفتابی سایت ما دیدن کنید و مطمئن باشید که یک عینک اصلی خریداری نموده اید زیرا تمامی محصولات دارای شناسنامه هستند و با داشتن اینماد سایت میتوانید از معتبر بودن آن اطمینان حاصل نمایید. ما بهترین قیمت ها را ارئه داده ایم تا همه بتوانند با داشتن یک عینک استاندارد و باکیفیت به سلامت چشمان خود کمک کنند.

خرید عینک دیدی از فروشگاه عینک اپتیک پاسارگاد ایران

فروشگاه اپتیک پاسارگاد ایران به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید و فروش عینک طبی، عینک آفتابی، لنز طبی و بند عینک شناخته میشود، جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات ما از فروشگاه عینک پاسارگاد دیدن فرمایید. پس از دیدن محصولات میتوانید برای پرسیدن سوالات خود با ما تماس گرفته تا کارشناسان تمام سوالات شما را پاسخ دهند.

فروشگاه عینک پاسارگاد

call-to-action

4.7/5 - (3 امتیاز)

6 نظر در “خرید عینک دودی

  1. هستی گفت:

    مدل های عینک شما را کجا میشه دید؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    1. پشتیبانی فروشگاه عینک پاسارگاد گفت:

      سلام و درود دوست عزیزم
      از منو سایت روی بخش فروشگاه کلیک بفرمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. نیلوفر گفت:

    عینک دودی ارزون هم دارید ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    1. تحریریه اپتیک پاسارگاد ایران گفت:

      سلام و درود دوست عزیز
      بله این محصول با قیمت های مختلفی در فروشگاه عینک پاسارگاد وجود دارد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. دلبر گفت:

    چه برندی برای عینک شیک و زنانه پیشنهاد میکنید ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    1. تحریریه اپتیک پاسارگاد ایران گفت:

      سلام و درود دوست عزیز
      برند ری بن و میو میو طرح های جذابی دارند.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *