عینک

عینک آفتابی ارزان

عینک آفتابی ارزان

با موضوع عینک آفتابی ارزان از سایت اپتیک پاسارگاد ایران در خدمت شما عزیزان هستیم. قطعا شما نیز قیمت های بالای عینک آفتابی را دیده اید و پیش خود به این موضوع اندیشیده اید که حالا ک قیمت عینک های اصل اینقدر بالاست بهتر است یک عینک افتابی ارزان قیمت و با ظاهری زیبا بخرید. شاید در مرحله اول این کار یک ایده عالی باشد زیرا شما با یک عینک ارزان قیمت نیز میتوانید ظاهری زیبا و جذاب داشته باشید. اما آیا به سلامت چشم ها نیز فکر کرده اید؟

عینک آفتابی ارزان قیمت بخریم؟

ما نمیگوییم که یک عینک اصل چندین میلیونی بخرید زیرا میدانیم که با توجه به وضع اقتصادی بیشتر افراد نمیتوانند بابت وسایل شخصی پول زیادی بپردازند. اما پیشنهاد ما این است که از عینک های بسیار ارزان قیمت نیز استفاده نکنید؛ در این شرایط خرید عینک آفتابی ارزان تر نسبت به سایر عینک های برند از فروشگاه های عینک انتخاب عاقلانه تری به نظر میرسد.

این روزها عینک های آفتابی غیر استاندارد بسیار در کشور ما زیاد شده اند و بسیاری از افراد تصور میکنند این عینک ها تا حدی جلوی نور خورشید را خواهند گرفت. بله این موضوع درست است که اگر شیشه عینک تیره باشد جلوی نفوذ نور را خواهد گرفت اما این موضوع صحت ندارد که اشعه های مضر به چشم برخورد نمیکنند.

عینک آفتابی ارزان قیمت بخریم؟

اگر واقعا این موضوع صحت داشت دیگر فردی بابت یک عینک آفتابی پول زیادی پرداخت نمیکرد. اشعه های خورشید مخصوصا uv به قدری برای چشم مضر هستند که اگر از برخورد آنها به چشم جلوگیری نشود عوارض بسیار سنگینی خواهد داشت.

علاوه بر این موضوع در عینک های ارزان قیمت نکاتی مانند زاویه تابش خورشید و … در نظر گرفته نمیشود و نورهای مضر خورشید بیشتر وارد چشم خواهد شد. به همین دلیل هاست که میگوییم عینک ارزان قیمت نخرید. بیماری هایی مانند زخم قرنیه، حساسیت های چشمی، سیاهی دید و… مشکلاتی است که براثر استفاده از عینک های غیر استاندارد به وجود می آید.

خرید عینک آفتابی با قیمت ارزان از فروشگاه های معتبر

افرادی که عینک های ارزان قیمت تولید میکنند هدفشان این است که بتوانند هرچه بیشتر اجناس خود را به فروش برسانند  و به دلیل استفاده از مواد نامرغوب است که میتوانند عینک ها را با قیمت پایین به فروش برسانند. پس اگر منطقی فکر کنیم متوجه میشویم که استفاده نکردن از عینک های آفتابی به مراتب بهتر از استفاده کردن از یک عینک غیر اصل است.

متاسفانه بسیاری از افراد این موضوع را نمیدانند و بعد از مدت ها دچار بیماری ها و مشکلات چشمی میشوند که بسیاری از آنها نیز غیر قابل جبران است.

چرا عینک افتابی ارزان هم باید ضد UV باشد؟

اینکه در بالا تاکید نموده ایم عینک ها باید خاصیت ضد uv داشته باشند به این دلیل است که تابش های نور خورشید مخصوصا در طولانی مدت باعث صدمه های غیر قابل جبران به چشم ها میشود. حتی در خیلی از مواقع دیده شده که فرد دچار کوری میشود. به همین دلیل باید از چشم ها در مقابل این اشعه خطرناک محافظت نمود.

مخصوصا در مواقعی که در جاده هستید و یا در محیط بارانی یا برفی قرار دارید نورها مستقیما به چشم شما برخورد میکنند و شما ممکن است برای چند دقیقه همه جا را تیره و تار ببینید.(پس حتما در این مکان ها از عینک آفتابی برای خود و کودکانتان استفاده نمایید)

چرا عینک افتابی باید ضد UV باشد؟

شاید بعد از زدن عینک های آفتابی غیر اصل نیز احساس کنید دید خوبی دارید اما به مرور زمان شاهد مشکلات چشمی خواهید بود زیرا هیچ کدام از این عینک ها حالت ضد Uv ندارند.

اگر یک عینک اصل خریداری نمایید بعد از استفاده از عینک دچار سردرد و سرگیجه نمیشوید، همه مکان ها را به وضوح خواهید دید و همچنین همیشه چشمانی سالم خواهید داشت. شما در سایت ما میتوانید تعدادی از عینک های اصل را با قیمت پایین نیز خریداری نمایید.

فکر نکنید که همه عینک های اصلی گران قیمت هستند برخی از آنها در حراجی های خارجی خریداری میشوند برخی از آنها به دلیل سال تولید قیمت پایین تری دارند و…

میزان مقاومت عینک های آفتابی تقلبی

عینک های تقلبی یا غیر اصلی در برابر فشار و ضربه مقاوم نیستند و خیلی زود میشکنند. پس شما دوباره مجبور میشوید عینکی جدید خریداری نمایید. اما عینک های اصلی به دلیل مواد عالی به کار رفته در آنها بسیار مقاوم هستند و علاوه بر مقاومت راحت و سبک نیز هستند. پس در خرید عینک های آفتابی باید  علاوه بر ظاهر، به جنس و میزان سبکی آنها نیز توجه نمود. چون اگر عینک ها مقاوم نباشند ممکن است براثر ضربه روی صرت شما شکسته و به چشم ها آسیب برسانند.

اگر میخواهید با ویژگی های عینک های آفتابی خوب آشنا شوید حتما با مطلب فواید عینک آفتابی همراه باشید. ما در این مقاله به شما در مورد عینک های آفتابی به طور کامل توضیح داده ایم تا بتوانید یک عینک عالی و منحصر به فرد خریداری نمایید.

خرید عینک آفتابی ارزان و قیمت مناسب

این موضوع را به خاطر داشته باشید که همه عینک های گرانقیمت نیز اصلی نیستند. پس باید بسیار مراقب افراد سودجو نیز باشید. عینک های اصلی محکم، استاندارد و شفاف در موقع دیدن هستند. پس همیشه سعی کنید یک عینک استاندارد تهیه کنید تا بتوانید تا حد بسیار زیادی از چشمان خود محافظت نمایید. این را نیز به خاطر داشته باشید که برندهای مشهور دنیا که توسط کارشناسان و استانداردهای جهانی تایید شده‌اند قیمت های بسیار بالایی دارند و نیازی نیز حتما از آنها خریداری نمایید. شما اگر عینک های یک برند معتبر و استاندارد را نیز خریداری کنید کفایت میکند.

خرید عینک آفتابی ارزان از اپتیک پاسارگاد ایران

مقاله عینک آفتابی ارزان به پایان رسید و ما سعی نمودیم همه نکات در مورد این عینک ها را بیان کنیم و بگوییم که نباید عینک آفتابی ارزانی و غیر استاندارد را خریداری نکرد و در کل چرا باید از عینک های آفتابی استفاده نمود. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شود، در ادامه میتوانید از برای خرید عینک آفتابی های با قیمت مناسب و نسبتا ارزان اما با کیفیت ما از فروشگاه عینک پاسارگاد دیدن کنید.

خرید عینک آفتابی ارزان از اپتیک پاسارگاد ایران

فروشگاه اپتیک پاسارگاد ایران به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید و فروش عینک طبی، عینک آفتابی، لنز طبی و بند عینک شناخته میشود، جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات ما از فروشگاه سایت دیدن فرمایید. جهت مشاوره و پرسیدن سوالات خود نیز میتوانند با شماره موجود در سایت تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

3/5 - (12 امتیاز)

2 نظر در “عینک آفتابی ارزان

  1. سیامک عباسی گفت:

    چطور میتونیم این عینک هارو سفارش بدیم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    1. تحریریه اپتیک پاسارگاد ایران گفت:

      سلام و درود دوست عزیز
      تماس بگیرید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *