عینک

عینک طبی ارزان

عینک طبی ارزان

امروز با موضوع عینک طبی ارزان از اپتیک پاسارگاد ایران با شما همراه هستیم. ما این را میدانیم که این روزها هزینه های زندگی بسیار افزایش یافته و بیشتر افراد توانایی خرید هر وسیله ای را ندارند و از آنجایی که عینک های طبی برای کسانی که چشمانی ضعیف دارند بسیار ضروری و واجب است مردم ترجیح میدهند عینکی ارزان قیمت پیدا کنند تا بتوانند دید بهتری داشته باشند.

این موضوع کاملا قابل درک است اما مطمئن باشید که عینک طبی های غیر استاندارد بیشتر به چشم های شما آسیب میزنند. ما نمیگوییم که عینک های گران قیمت خریداری نمایید هدف ما این است که به شما عینک های استاندارد را پیشنهاد دهیم که در خیلی از مواقع قیمت بالایی ندارند.

اگر شما از دست فروشان و یا فروشگاه های غیر معتبر خرید کنید فقط خودتان متضرر خواهید شد. زیرا چشم ها بسیار حساس هستند و خیلی زود دچار آسیب میشوند.

عینک طبی ارزان قیمت

درست است که همه ما از قیمت های پایین و یا تخفیف ها خوشحال میشویم اما واقعیت این است که هر قیمت پایینی نیز برای خرید مناسب نیست، حتی اگر این عینک های ارزان قیمت به چشم ما آسیب نزنند به دلیل کیفیت پایین دوام چندانی ندارند و با کوچکترین ضربه میکشنند و شما مجبور میشوید عینکی جدید تهیه نمایید. پس میخواهیم به شما بگوییم در خرید یک عینک باید به چه نکاتی توجه کنید!

عینک طبی ارزان قیمت

علت کاهش قیمت عینک طبی را دقیق بررسی نمایید

در فروشگاه های آنلاین در بسیاری از مواقع قیمت ها پایین تر است زیرا اجاره مغازه و هزینه های اضافی دیگر را ندارند. پس بسیار ساده ت میتوان این قیمت ها را باور کرد. (اما باید مواردی مانند ارسال را نیز از فروشنده سوال کنید)

اگر در فروشگاه های حضوری عینکی ارزان قیمت مشاهده نمودید حتما به لولاهای عینک، جنس بدنه، پل بینی و سبکی عینک توجه نمایید زیرا این نکات بسیار مهم هستند.

ضمانت نامه را حتما در نظر بگیرید

اگر میخواهید یک عینک عالی بخرید حتما باید ضمانت نامه را در نظر بگیرید، حداقل ضمانت نامه ای در صورت عدم رضایت ز مدل عینک بتوانید آن را تعویض نمایید. شاید اگر عینک ها شناسنامه و ضمانت نامه شرکتی داشته باشند بسیار گرانقیمت خواهند بود. پس در صورتی که میخواهید یک عینک قیمت مناسب بخرید به آنها توجه نکنید و فقط از فروشنده بخواهید در صورت عدم رضایت آن را برای شما تعویض نماید.

اما اگر میخواهید یک عینک اصلی داشته باشید حتما از فروشنده بخواهید ضمانت نامه را مهر و امضا کرده و به شما تحویل دهد. در عینک های طبی استاندارد بودن فریم و لنزها بسیار اهمیت دارد پس به آنها نیز حتما توجه نمایید.

از حساسیت های پوستی غافل نشوید

شاید در ابتدا  فریم عینک طبی ارزان با محصولات برندهای خاص و یا معروف تفاوت چندانی نداشته باشند، اما باید بدانید که عموما این عینک ها از مواد بی‌کیفیت تهیه می‌شوند. در نتیجه، در طول زمان می‌توانند حساسیت پوستی، خارش، قرمزی و یا اگزمای پوستی ایجاد کنند.

پلاستیک‌های ارزان‌قیمت حتی به مرور زمان زیر نور آفتاب تغییر رنگ میدهند. این فریم‌ها در خود ماده ای به نام  نیکل دارند که موجب خارش پوست یا حتی از بین رفتن رنگدانه‌های پوستی شود.

چشمان شما زود خسته خواهند شد

شما بعد از زدن عینک های تقلبی و فیک به شدت اذیت خواهید شد. زیرا عدسی ها و فریم عینک استاندارد نیست و همین موضوع باعث میشود علاوه بر اسیب رسیدن به چشم ها، روی صورت احساس سنگینی کنید و یا حتی پوست شما دچار حساسیت شود.  چون همانطور که میدانید هیچ ارزانی بی حکمت نیست. پس نباید گول ظاهر عینک ها را بخورید.

چشمان شما زود خسته خواهند شد

هر ادعایی در مورد کیفیت عینک های طبی ارزان باور نکنید

یکی از ادعاهایی که همیشه فروشندگان عینک های ارزان و دست فروشان دارند این است که محصول آنها درجه یک است. اما آیا واقعا این موضوع قابل باور است؟ چطور میشود جنسی که قیمت پایینی دارد مقاوم، استاندارد، باکیفیت، ضد حساسیت و … باشد؟

به همین دلیل اگر فروشنده ای ادعا کرد که جنسی بسیار عالی به فروش میرساند باور نکنید. زیرا این افراد اجناس متفرقه و ناشناس را به فروش میرسانند که هیچگونه استانداردی در آنها رعایت نشده است.

به همین دلایل است که میگوییم باید یک عینک طبی استاندراد خریداری نمایید. پس حتما در هنگام خرید به عدسی مناسب و استاندارد با به کارگیری رنگ‌های مناسب، سن، رنگ فریم، جنس، مقاومت، فرم صورت و… توجه نمایید زیرا این نکات بسیار مهم و ضروری هستند. پس به خاطر قیمت ارزان سلامت چشم های خود را به خطر نیندازید.

هر ادعایی در مورد کیفیت عینک های طبی ارزان باور نکنید

اگر میخواهید همه چیز را در مورد عینک های طبی بدانید حتما با مقاله فواید عینک طبی همراه باشید. در این مطلب ما به طور کامل درباره عینک ها طبی، جنس مناسب برای عینک، تصورات اشتباه در مورد عینک ها و… صحبت نموده ایم. پس شما با خواندن این مقاله با مزایای عینک های طبی آشنا شده و میتوانید با توجه به توضیحات بهترین عینک را خریداری نمایید. پس قبل از اینکه عینک خریداری نمایید حتما سری به این مقاله بزنید و سپس برای خرید اقدام نمایید.

خرید عینک طبی با کیفیت و با قیمت مناسب و ارزان

مقاله عینک طبی ارزان به پایان رسید و ما سعی نمودیم به شما بگوییم که چرا عینک های ارزان قیمت دست فروش ها مناسب نیستند. اگر فقط یکبار هزینه کنید میتوانید سالها از عینک استاندارد خود استفاده نمایید. همچنین چشمان شما حتما باید توسط پزشک معاینه شوند و سپس نسبت به خرید عینک اقدام نمایید. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد و بتوانید انتخاب درستی برای خرید عینک بگیرید.

خرید عینک طبی با کیفیت و با قیمت مناسب و ارزان

در سایت ما عینک های طبی با بهترین قیمت وجود دارند و شما میتوانید هر مدلی را دوست داریذ انتخاب نمایید ما سالهاست به عنوان یک فروشگاه تخصصی فعالیت میکنیم و تمام محصولات اصلی را به فروش میرسانیم.

فروشگاه اپتیک پاسارگاد ایران به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید و فروش عینک طبی، عینک آفتابی، لنز طبی و بند عینک شناخته میشود، جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات ما از فروشگاه سایت دیدن فرمایید. جهت مشاوره و پرسیدن سوالات خود نیز میتوانند با شماره موجود در سایت تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

3.8/5 - (5 امتیاز)

3 نظر در “عینک طبی ارزان

  1. بشیر احمد مرزایی گفت:

    سلام چشم من زیاد ضعیف هست من عینگ ضرورت دارم که نازک یا باریک باشه آیا شما چنین عینک ساخته میتوانید اگر میتوانید این شماره وتس اپ من هست

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. بشیر احمد مرزایی گفت:

    سلام چشم من زیاد ضعیف هست من عینگ ضرورت دارم که نازک یا باریک باشه آیا شما چنین عینک ساخته میتوانید اگر میتوانید این شماره وتس اپ من هست

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. داریوش گفت:

    سلام و احترام،
    من دنبال آدرس می گردم نه مقاله، بهر حال از زحمات شما متشکرم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *