عدسی

عدسی شیشه سفید

عدسی شیشه سفید

عدسی شیشه سفید موضوع این مقاله از سایت اپتیک پاسارگاد ایران میباشد؛ در ادامه به شما خواهیم گفت چه کسانی بهتر است از این عدسی ها استفاده کنند. عدسی با رنگ سفید محبوب هستند و تقریبا در تمامی برندها تولید میشوند. این عدسی ها اغلب دارای پوشش آنتی رفلکس و ضد خش و ضد uv هستند.

عدسی فشرده سفید شماره عینک شما را ظریف نشان داده و مناسب افرادی است که نمره چشم بالایی دارند. (حدود 20% از عدسی ها نیمه فشرده و 50% از عدسی های معمولی نازک تر هستند)

امروزه بسیاری از برندهای مطرح این عدسی ها را با پوشش هیدروفوبیک ارائه میدهند؛ این پوشش باعث میشود عینک شما کمتر کثیف شده و دید عالی داشته باشید.

دلیل تولید عدسی شیشه سفید

دلیل تولید این عدسی ها و به طور کلی عدسی های فوق فشرده این است که در گذشته افرادی که درجه چشم بالایی داشتند مجبور بودند عدسی های ته استکانی را استفاده کنند و ضخامت آنها به قدری بود که با سنگینی روی صورت شده و ظاهر نازیبایی برای افراد به وجود می آورد.

به همین دلیل عدسی های سفید فشرده تولید شدند تا جلوی این مشکل را بگیرند، عدسی های سفید و فشرده 1.67 از عدسی های ایندکس متوسط است و برای افرادی که نزدیک بینی و دوربینی متوسط رو به بالا دارند از این عدسی ها استفاده میکنند.

دلیل تولید عدسی شیشه سفید

این عدسی ها نسبت به عدسی های معمولی دید شفاف تری به افراد میبخشند. حال میخواهیم در مورد فشردگی این عدسی ها صحبت نماییم؛ هرچه میزان فشردگی عدسی ها بیشتر باشد شکست نور بیشتر اتفاق می افتد و به ضخامت کمتری برای شکست نور نیاز است.

اصولا عدسی های ساخته شده از پلاستیک، برای کسانی که نمره چشم بسیار بالایی دارند مناسب است. پس اگر شما نمره چشم متوسطی دارید بهتر است از عدسی شیشه سفید استفاده نمایید.

عدسی شیشه سفید برندهای مختلف

  • عدسی رویال ویولت 1.67 با خاصیت فوتوکرومیک و آسفریک
  • عدسی زایس 1.67 با پوشش دوراویژن
  • عدسی هویا با پوشش hvll و آسفریک
  • عدسی زایس با پوشش لوتوتک و آسفریک
  • عدسی های آساهی با پوشش فشرده آسفریک
  • عدسی رودن اشتوک فشرده
  • عدسی ال تی ال آنتی رفلکس
  • عدسی فشرده 1.67 بی بی جی ار با پوشش آسفریک
  • عدسی های فشرده دبل آسفریک آساهی

نکته: آسفریک، به معنی “غیر کروی ” بودن است. سطح یک عدسی کروی، مانند سطح یک کره و یا یک توپ کروی، منظم است و دارای یک شعاع انحنای معین می باشد؛ در صورتی که سطح یک عدسی غیرکروی تغییر فرم می دهد و شعاع انحنای آن در کل سطح عدسی یکسان نمی باشد.

عدسی های شیشه سفید با پوشش فوتوکرومیک

همانطور که میدانید عدسی های فوتوکرومیک با تغییر شدت نور رنگ آنها عوض میشود و زمانی که شما در معرض نور قرار دارید عینک شما به یک عینک آفتابی تغییر پیدا خواهد کرد. این حالت در عدسی های فشرده 1.67باعث میشود تا شما یک عینک آفتابی سبک نیز داشته باشید.

عدسی های شیشه سفید با پوشش HVLL

این پوشش مخصوص شرکت هویا است و پوششی محافظ در برابر خط و خش به شمار می آید. عدسی های 1.67 این برند بسیار راحت، استاندارد و سبک هستند. پس اگر فردی هستید که از عینک طبی خود به خوبی محافظت نمیکنید بهتر است عدسی این برند را خریداری نمایید.

عدسی های شیشه سفید با ویژگی دوراویژن

این ویژگی نیز مختص شرکت زایس میباشد که با مواد کوتینگ سطح عدسی را آبی میکنند. همچنین اجازه نمیدهد ذرات غبار و آلودگی روی سطح عدسی بنشیند. این خاصیت روی این مدل از عدسی ها حتی میتواند خاضیت آنتی رفلکس را نیز داشته باشد.

عدسی های شیشه سفید با پوشش لوتوتک

این پوشش نیز یک پوشش ترکیبی از شرکت زایس میباشد که عدسی را در مقابل خط و خش و ضربه ایمن بسازد. این پوشش یک لایه اضافی به عدسی اضافه کرده که همین موضوع باعث طول عمر بیشتر آنها میشود. همچنین دارا بودن خاصیت آبگریز و ضد غبار باعث شده این عدسی ها بسیار حرفه ای و خاص باشند.

نکته مهم در مورد این مدل عدسی های طبی سفید رنگ

لنزهایی با شاخص بالا مناسب استفاده در عینک های آفتابی و طبی هستند و میتوان گفت تراکم بالا در آنها باعث شده تا نور شکست بیشتری پیدا کرده و چشم ما را آزار نمیدهد.

همچنین میتوان گفت این عدسی ها به خاطر ظاهر زیبایی که دارند د سراسر دنیا طرفدار پیدا کرده و اکنون افراد بسیار زیادی از آنها استفاده میکنند.
زیرا افرادی که نمره بالایی دارند نمیتوانند از عدسی های معمولی استفاده کنند و اگر این عدسی های معمولی را خریداری نمایند به دلیل ضخامت زیاد دچار خستگی در چشم ها و ناحیه های مختلف صورت میشوند.

نکته مهم در مورد این مدل عدسی های طبی سفید رنگ

پس اگر فردی به دنبال سبکی،راحتی و ظرافت در عدسی میگردد به طور قط میتوان گفت این عدسی ها می توانند بهترین انتخاب برای آن فرد باشند.عدسی 1.67 بسیار سبک و ظریف بوده و برای کسانی که نمره عینکشان بالاتر از 3.00- و 3.00+ باشد می تواند بهترین انتخاب برای این دسته باشد. .

نکته آخری که باید مطرح نماییم این است که شما قبل ازخرید هر نوع عینک و عدسی نیاز خود، میزان ضعیفی چشم، سبک زندگی، ساعات استفاده از عینک و… در نظر بگیرید. در ابن صورت میتوانید بهترین عینک را انتخاب نمایید. زیرا در زمینه عینک نمیشود فقط به پایین بودن قیمت توجه نمود زیرا چشم ها بسیار حساس هستند و نمیتوان از هر عینکی استفاده نمود.

خرید با قیمت مناسب عدسی های سفید

حال که توضیحات مهم در مورد این عدسی ها را مطرح نمودیم میخواهیم در مورد قیمت این عدسی ها با شما صحبت نماییم. این عدسی ها قیمت منصفانه ای دارند و با وجود فشرده بودن میتوان آنها را با قیمت مناسب خریداری نمایید. ما نیز انواع عدسی های فشرده را با قیمت مناسب ارائه مینماییم زیرا ما یک تیم کاملا تخصصی در زمینه عینک هستیم و تا کنون سعی نموده ایم مشتریان را از کیفیت و قیمت ها راضی نگه داریم.

تمامی عینک ها و لنزهای ما اصلی و دارای شناسنامه هستند. پس میتوانید مطمئن باشید که محصولاتی باکیفیت خریداری میکنید، فروشگاه اپتیک پاسارگاد ایران به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید و فروش عینک طبی، عینک آفتابی، لنز طبی و بند عینک شناخته میشود، جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات ما از فروشگاه عینک پاسارگاد دیدن فرمایید.

فروشگاه عینک پاسارگاد

call-to-action

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *